Warunki korzystania z serwisu
Ogólne warunki handlowe dla konsumentów
Niniejsze Ogólne Warunki Handlowe dla Konsumentów (zwane dalej „ Warunkami Handlowymi ”) stosuje się do umów zawieranych za pośrednictwem sklepu internetowego oemvwshop znajdującego się na interfejsie internetowym www.oemvwshop.com (zwany dalej „ Interfejsem internetowym ”) pomiędzy
nasza firma:
TSE Slovakia s.r.o. z siedzibą we Fraňa Mojtů 18, 949 01 Nitra – Słowacja
Numer rejestracyjny spółki: 55983600
Numer identyfikacyjny podatnika: SK2122153649
Zarejestrowany: w Sądzie Miejskim w Nitrze pod numerem akt 62337/N
Adres dostawy: Fraňa Mojtů 18, 949 01 Nitra
Numer telefonu: +421 910 223 333
Adres e-mail kontaktowy: info@oemvwshop.com
jako Sprzedawca
i Ty jako Kupujący .
1. POSTANOWIENIA WSTĘPNE
1.1. Podsumowanie treści Warunków Handlowych
Zobowiązujemy się, na mocy Umowy Zakupu, dostarczyć Ci towary określone w zamówieniu, a Ty zobowiązujesz się do odebrania towarów i zapłacenia nam ceny zakupu. Aby zawrzeć umowę, konieczne jest złożenie przez Ciebie zamówienia , a zamówienie musi zostać przez nas zaakceptowane (zgodnie z Artykułem 2). Informacje o cenach znajdują się w Artykule 3. Możliwe metody płatności i dostawy znajdują się w Artykułach 4 i 5. Informacje o możliwości odstąpienia od umowy po odebraniu towarów znajdują się w Artykule 6. Reklamacje będą regulowane naszą Procedurą Reklamacji dla Konsumentów.
1.2. Czy umowa kupna jest umową konsumencką?
Jest to umowa konsumencka w przypadku, gdy jesteś konsumentem, tj. jesteś osobą fizyczną i kupujesz towary poza ramami swojej działalności gospodarczej lub poza ramami samodzielnego wykonywania swojego zawodu. W przeciwnym razie nie jest to umowa konsumencka i nie jesteś objęty ochroną konsumenta na mocy obowiązujących przepisów prawnych i niniejszych Warunków Handlowych .
1.3. Co reguluje nasze wzajemne prawa i obowiązki?
Przede wszystkim Umowa, na którą składają się następujące dokumenty:
niniejsze Warunki Handlowe, określające nasze wzajemne prawa i obowiązki;
Procedura Reklamacji dla Konsumentów, którą należy stosować w przypadku reklamacji towaru;
Polityka Prywatności , regulująca ochronę Twoich danych osobowych;
warunki i instrukcje udostępniane na Interfejsie Internetowym, w szczególności przy zawieraniu Umowy;
zamówienie i jego przyjęcie z naszej strony,
a w sprawach nieuregulowanych Umową nasze wzajemne prawa i obowiązki podlegają prawu czeskiemu, w szczególności następującym przepisom prawnym:
Ustawa nr 89/2012 Dz.U. Kodeks cywilny, z późniejszymi zmianami (zwana dalej „ Kodeksem cywilnym ”);
Ustawa nr 634/1992 Dz.U. o ochronie praw konsumentów, ze zmianami (tylko jeśli jesteś konsumentem).
Jeśli Twoje miejsce zamieszkania lub siedziba znajduje się poza Republiką Czeską lub jeśli nasz stosunek prawny zawiera jakikolwiek inny element międzynarodowy, zgadzasz się, że nasz stosunek będzie regulowany przez prawo czeskie. Jeśli jesteś konsumentem, a prawo Twojego kraju zamieszkania zapewnia wyższy poziom ochrony konsumenta niż prawo czeskie, przysługuje Ci taki wyższy poziom ochrony.
1.4. W jaki sposób wyrażasz zgodę na Warunki Handlowe?
Składając zamówienie, a także potwierdzając je na Interfejsie Internetowym, potwierdzasz , że zapoznałeś się i akceptujesz niniejsze Warunki Handlowe.
1.5. Co jeszcze powinieneś wiedzieć o Warunkach Handlowych?
W przypadku, gdy jakiekolwiek postanowienie niniejszych Warunków i Postanowień Biznesowych jest (lub stanie się) nieważne, nieskuteczne lub niewykonalne, zamiast niego stosuje się postanowienie, które jest najbliższe znaczeniowo takiemu nieważnemu postanowieniu. Nie narusza to ważności pozostałych postanowień.
Możemy zmienić lub poprawić brzmienie Warunków i Postanowień Biznesowych. Twoje prawa i obowiązki są zawsze regulowane przez wersję Warunków i Postanowień Biznesowych, na podstawie której powstały. Zmiana lub uzupełnienie Warunków i Postanowień Biznesowych jest możliwe wyłącznie w formie pisemnej .
2. UMOWA ZAKUPU
2.1. Jak zawrzeć umowę kupna?
Aby zawrzeć Umowę, konieczne jest złożenie zamówienia zgodnie z niniejszymi Warunkami Handlowymi i przyjęcie tego zamówienia z naszej strony. Należy pamiętać, że prezentacja towarów na Interfejsie Internetowym ma charakter informacyjny i nie stanowi propozycji zawarcia Umowy z naszej strony w rozumieniu art. 1732 (2) Kodeksu Cywilnego .
2.2. Jak złożyć zamówienie ?
Zawsze możesz złożyć zamówienie za pośrednictwem Interfejsu WWW (wypełniając formularz) lub w inny sposób, który udostępniamy zgodnie z informacjami w Interfejsie WWW. Zamówienie musi zawierać wszystkie informacje określone w formularzu.
Przed złożeniem zamówienia za pośrednictwem formularza zamówienia, otrzymasz podsumowanie zamówienia, w tym ostateczną cenę (w tym wszystkie podatki, cła i opłaty). W ramach tego podsumowania masz ostatnią możliwość zmiany wprowadzonych informacji .
Możesz złożyć wiążące zamówienie, naciskając przycisk „złóż zamówienie” . Informacje podane w wiążącym zamówieniu uważamy za poprawne i kompletne. Prosimy o niezwłoczne poinformowanie nas telefonicznie lub e-mailem, jeśli je zmienisz.
2.3. Czy można anulować lub zmienić zamówienie, które już zostało złożone?
Możesz anulować lub zmienić zamówienie, którego jeszcze nie zaakceptowaliśmy, telefonicznie lub e-mailem. Wszystkie zamówienia zaakceptowane przez nas są wiążące. Późniejsze anulowanie lub zmiany zamówienia są możliwe tylko za porozumieniem z nami. Jeśli zamówienie na towary, dla których nie można odstąpić od Umowy, zostanie anulowane w ten sposób (więcej szczegółów w artykule 6), jesteśmy uprawnieni do odszkodowania za koszty już poniesione przez nas w związku z Umową.
2.4. Skąd wiesz, że przyjęliśmy zamówienie i kiedy umowa została zawarta?
Poinformujemy Cię o otrzymaniu zamówienia. Informacja o otrzymaniu zamówienia jest wysyłana automatycznie i nie stanowi akceptacji zamówienia przez nas.
Umowa zakupu zostaje zawarta w momencie otrzymania przez Ciebie potwierdzenia przyjęcia zamówienia z naszej strony na adres e-mail podany przez Ciebie w zamówieniu. W przypadku nieotrzymania potwierdzenia przyjęcia zamówienia, Umowa zostaje zawarta najpóźniej w momencie odbioru przez Ciebie zamówionego towaru.
2.5. Czy istnieje możliwość otrzymania Umowy w formie tekstowej?
Dokumenty stanowiące Umowę zostaną wysłane do Ciebie e-mailem lub wydrukowane pocztą na Twoje życzenie. Jeśli mają zostać wysłane pocztą, możemy poprosić Cię o zapłatę związanych z tym kosztów.
Będziemy przechowywać dokumenty stanowiące Umowę w formie elektronicznej. Umowa nie jest dostępna dla osób trzecich.
3. CENY
3.1. Czy cena w interfejsie internetowym może ulec zmianie?
Jeśli cena podana dla towarów na Interfejsie WWW lub podczas procesu zamawiania nie jest już aktualna, powiadomimy Cię o tym natychmiast. Jednakże przyjęte zamówienia nie są objęte zmianą ceny, która nastąpiła pomiędzy momentem złożenia zamówienia a naszą akceptacją zamówienia.
W przypadku gdy istnieje absolutnie oczywisty błąd techniczny z naszej strony w cenie towarów na Interfejsie Internetowym lub w trakcie procesu zamawiania, nie jesteśmy zobowiązani do dostarczenia Państwu towarów po ewidentnie błędnej cenie ze względu na „oczywistą legalność” naszej czynności prawnej zgodnie z § 552 Kodeksu cywilnego lub z powodu pomyłki zgodnie z § 571 Kodeksu cywilnego
Ceny dla klientów z Unii Europejskiej są podane jako ceny zawierające VAT. Dla klientów spoza Unii Europejskiej ceny są podane bez VAT.
3.2. Czy możliwe jest łączenie rabatów na ceny towarów?
y łącznie ze sobą, chyba że wyraźnie zaznaczono inaczej w Interfejsie WWW.
4. WARUNKI PŁATNOŚCI
4.1. Jakie metody płatności akceptujemy?
Cenę zakupu można uiścić głównie za pomocą następujących metod:
w sposób bezgotówkowy przed dostawą towaru online za pomocą karty płatniczej lub za pośrednictwem bramki płatniczej;
bezgotówkowo przed dostawą towaru przelewem na nasz rachunek bankowy (instrukcje dotyczące sposobu zapłaty zostaną Państwu przekazane w potwierdzeniu zamówienia).
Wszelkie dodatkowe metody płatności i opłaty związane z określonymi metodami płatności są podane w Interfejsie Internetowym .
4.2. Kiedy należy zapłacić cenę zakupu?
W przypadku płatności bezgotówkowej przed dostawą towaru, cena jest wymagalna w ciągu trzech dni od przyjęcia zamówienia, cena jest płatna w momencie zaksięgowania odpowiedniej kwoty na naszym rachunku bankowym. Jeśli nie otrzymamy ceny w terminie, zastrzegamy sobie prawo do odstąpienia od Umowy.
4.3. Czy możemy wymagać depozytu lub płatności z góry?
Informujemy, że zgodnie z art. 2119 (1) Kodeksu cywilnego jesteśmy uprawnieni do żądania od Państwa zapłaty całej ceny towaru (lub wpłaty zadatku) przed wysłaniem lub przekazaniem towaru .
4.4. A jak wygląda odprawa celna towarów?
Wszystkie przesyłki dostarczane poza Unię Europejską muszą być odpowiednio odprawione. Towary są zawsze opatrzone dokumentem podatkowym z opisem towarów i zapłaconą kwotą. Opłaty celne są opłacane przez Kupującego.
Dokładniejsze informacje o wysokości cła znajdują się na formularzu zamówienia.
4.5. Jak wystawić dokument podatkowy ?
Akceptując niniejszy Regulamin wyrażasz zgodę na wystawienie faktury VAT w formie elektronicznej.
5. WARUNKI DOSTAWY
5.1. Jak wysyłamy towar?
Sposoby dostawy towarów, w tym wysokość kosztów dostawy, są wskazane w Interfejsie Internetowym . Możesz wybrać konkretny sposób dostawy towarów w zamówieniu.
Do zamówienia zawsze podana jest cena końcowa, która zawiera już koszt wybranej metody wysyłki.
5.2. Kiedy dostarczymy Ci towar?
Czas dostawy towarów zawsze zależy od ich dostępności oraz wybranej metody transportu i płatności. Nie mamy jednak wpływu na czas dostawy towarów przewożonych przez przewoźników zewnętrznych. W przypadku problemów dotyczących czasu dostawy prosimy o kontakt, a postaramy się rozwiązać sytuację z przewoźnikiem.
Towary dostępne w magazynie wysyłamy zazwyczaj w ciągu dwóch dni roboczych od daty zaksięgowania wpłaty na naszym koncie (w przypadku płatności bezgotówkowej przed dostawą towaru).
Towary, których nie ma w magazynie, wysyłamy najszybciej jak to możliwe. Poinformujemy Cię o dokładnej dacie.
Dostarczenie towarów zgodnie z niniejszymi Warunkami Handlowymi oznacza moment, w którym towary zostaną dostarczone do Ciebie. Jeżeli bezzasadnie odmówisz przyjęcia towarów, nie będzie to uważane za niedostarczenie towarów z naszej strony ani za odstąpienie od Umowy z Twojej strony.
Tytuł własności towarów nabywasz w chwili zapłaty całej ceny zakupu, jednak nie wcześniej niż po odebraniu towaru.
5.3. Jaka jest procedura przejęcia towaru?
Sprawdź integralność opakowania towaru podczas odbioru towaru . Jeśli znajdziesz jakiekolwiek braki, poinformuj o tym natychmiast przewoźnika i nas. Jeśli odmówisz odbioru przesyłki z uszkodzonym opakowaniem, nie będzie to uważane za nieuzasadnioną odmowę przyjęcia towaru .
Od chwili przejęcia przez Ciebie towaru (lub od chwili, w której miałeś obowiązek przejąć towar, ale nie uczyniłeś tego z naruszeniem Umowy), odpowiedzialność za przypadkowe zniszczenie, uszkodzenie lub utratę towaru przechodzi na Ciebie.
5.4. Co się stanie jeżeli nie odbierzesz towaru?
Jeżeli z przyczyn leżących po Twojej stronie konieczne będzie powtórne dostarczenie towaru lub dostarczenie go w sposób inny niż uzgodniony, jesteś zobowiązany do zapłaty kosztów związanych z takim dostarczeniem.
Jeżeli nie odbierzesz towaru bez uzasadnionej przyczyny, będziemy uprawnieni do odszkodowania za koszty związane z dostarczeniem i magazynowaniem towaru, a także za wszelkie inne koszty poniesione przez nas w wyniku nieodebrania towaru.
Jeżeli cena zakupu została już przez Państwa zapłacona (w przypadku płatności przed dostawą towaru), jesteśmy uprawnieni do samodzielnej sprzedaży towaru zgodnie z § 2126 Kodeksu cywilnego.
6. ODSTĄPIENIE OD UMOWY KUPNA
6.1. Jak można odstąpić od umowy?
Jako konsument możesz odstąpić od Umowy zakupu bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odbioru towaru ; jeśli dostawa jest podzielona na kilka części, od daty odbioru ostatniej dostawy. Zalecamy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu od Umowy zakupu na nasz adres dostawy, wraz z towarem lub pocztą elektroniczną i natychmiastowe odesłanie towaru na nasz adres dostawy. Wzór formularza może być użyty do odstąpienia od Umowy.
6.2. Jakie są skutki odstąpienia od umowy?
W przypadku odstąpienia od Umowy Umowa ulega rozwiązaniu od samego początku i jest uważana za niezawartą.
Jeżeli wraz z towarem otrzymałeś prezent za Twoją zgodą, umowa darowizny przestaje obowiązywać po odstąpieniu od niej przez którąkolwiek ze Stron. Musisz odesłać nam prezent wraz ze zwróconym towarem.
6.3. W jaki sposób odeślecie nam towar?
Jesteś zobowiązany odesłać nam towar w ciągu 14 dni od odstąpienia od Umowy na nasz adres dostawy, do dowolnego zakładu operacyjnego lub do naszej siedziby. Prosimy nie wysyłać towaru za pobraniem , nie jesteśmy zobowiązani do jego przyjęcia, jeśli zostanie wysłany w ten sposób.
Zalecamy, aby wraz ze zwracanym towarem dołączyć:
kopię dowodu dostawy, kopię faktury (jeśli została wystawiona) lub inny dowód zakupu towaru;
pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy (składając je za pomocą naszego formularza lub w inny sposób) oraz wybraną metodę zwrotu pieniędzy.
Niezłożenie któregokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów nie wstrzymuje rozpatrzenia wniosku o odstąpienie od Umowy zgodnie z terminami ustawowymi.
6.4. Kiedy otrzymasz zwrot pieniędzy?
Zwrócimy Ci wszystkie otrzymane przez nas pieniądze w ciągu 14 dni od odstąpienia od umowy. Należy jednak pamiętać, że nie jesteśmy zobowiązani do zwrotu pieniędzy, zanim zwrócisz nam towary lub zanim udowodnisz, że odesłałeś nam towary.
Oprócz ceny zakupu, przysługuje Ci również zwrot kosztów dostarczenia Ci towaru. Jednakże, jeśli wybrałeś inną metodę dostawy niż najtańsza oferowana przez nas, zwrócimy Ci koszt dostarczenia towaru w kwocie odpowiadającej najtańszej oferowanej metodzie dostarczenia towaru .
Zwrotu pieniędzy dokonamy w taki sam sposób, w jaki je otrzymaliśmy (chyba że w ciągu dziesięciu dni od dnia odstąpienia od Umowy poprosisz nas o inny sposób i chyba że w związku z tym poniesiesz jakiekolwiek dodatkowe koszty) lub w sposób, o który zażądałeś.
Koszty związane z odesłaniem towaru na nasz adres pokrywają Państwo, nawet jeśli ze względu na swój charakter towar nie może zostać odesłany zwykłą drogą pocztową .
6.5. A co jeżeli zwrócony towar okaże się uszkodzony?
Wysyłając towar, prosimy o odpowiednie opakowanie, aby zapobiec jego uszkodzeniu lub zniszczeniu.
Jeżeli stwierdzimy, że zwrócony przez Ciebie towar jest uszkodzony, zużyty, zabrudzony lub częściowo zużyty, będziesz odpowiedzialny wobec nas za to zmniejszenie wartości towaru .
6.6. Kiedy nie można odstąpić od umowy?
Zgodnie z art. 1837 Kodeksu cywilnego nie można odstąpić od następujących umów (między innymi) :
w przypadku dostawy towarów, które zostały zmodyfikowane według Państwa życzeń lub dostosowane do Państwa osoby (w tym wszelkich towarów specjalnie zmodyfikowanych i zaprogramowanych zgodnie z numerem VIN);
o dostawie towarów ulegających szybkiemu zepsuciu lub towarów, które po dostarczeniu zostały nieodwracalnie zmieszane z innymi towarami;
o dostarczeniu nagrania dźwiękowego, wizualnego lub programu komputerowego, jeżeli uszkodziłeś jego oryginalne opakowanie;
o dostarczanie treści cyfrowych, chyba że dostarczono je na nośniku materialnym i za wyraźną Twoją zgodą przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy i po poinformowaniu Cię o tym skutkach.
w przypadku dostawy części elektronicznych oraz części zawierających jednostki sterujące lub operacyjne, w przypadku których nie można zagwarantować ich integralności lub funkcjonalności po instalacji lub podłączeniu, a części te nie podlegają zwrotowi lub wymianie.
6.7. Kiedy możemy odstąpić od Umowy Sprzedaży?
Zastrzegamy sobie prawo odstąpienia od Umowy w następujących przypadkach:
nie otrzymaliśmy od Ciebie ceny zakupu w terminie lub nie odebrałeś towaru;
towar nie może zostać dostarczony na pierwotnych warunkach z przyczyn obiektywnych (głównie z powodu tego, że towar nie jest już produkowany, dostawca zaprzestał dostaw do Czech itp.);
wykonanie stanie się obiektywnie niemożliwe lub niezgodne z prawem.
W przypadku zaistnienia którejkolwiek z wyżej wymienionych okoliczności, niezwłocznie poinformujemy Cię o naszym odstąpieniu od Umowy.
Jeżeli zapłaciłeś już całość lub część ceny zakupu, zwrócimy Ci otrzymaną kwotę w ciągu pięciu dni od dnia odstąpienia od Umowy, bezgotówkowo na rachunek, który nam w tym celu podałeś lub z którego dokonałeś płatności.
7. PRAWA Z TYTUŁU NIEWŁAŚCIWEGO WYKONANIA
Twoje prawa wynikające z wadliwego wykonania będą regulowane przez obowiązujące powszechnie przepisy prawne (w szczególności sekcje 1914 do 1925, 2099 do 2117, a jeśli jesteś konsumentem, sekcje 2158 do 2174 Kodeksu cywilnego). Podczas wykonywania praw wynikających z wadliwego wykonania będziemy postępować zgodnie z naszą Procedurą reklamacji dla konsumentów.
8. DODATKOWE INFORMACJE DLA KONSUMENTÓW
8.1. Jakie uprawnienia posiadamy do prowadzenia naszej działalności?
Jesteśmy upoważnieni do sprzedaży towarów na podstawie licencji handlowej. Nasza działalność nie podlega żadnym innym zezwoleniom.
8.2. Jak rozpatrujemy skargi?
Wszelkie skargi rozpatrujemy za pośrednictwem naszego adresu e-mail kontaktowego. Możesz również skontaktować się z właściwym Urzędem ds. Licencji Handlowych lub Czeską Inspekcją Handlową.
8.3. Jakie prawa przysługują Ci w przypadku powstania sporu konsumenckiego?
Jeżeli jesteś konsumentem i w przypadku powstania między nami sporu na podstawie Umowy, którego nie jesteśmy w stanie bezpośrednio rozstrzygnąć, masz prawo skierować spór do Czeskiej Inspekcji Handlowej (adres: Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát - oddělení ADR , Štěpánská 15, 120 00 Praha 2; interfejs internetowy: www.coi.cz , www.adr.coi.cz ; kontakt elektroniczny: adr@coi.cz; telefon: +420 296 366 360) lub do Stowarzyszenia Konsumentów Czeskich (adres: Sdružení českých spotřebitelů, z. ú. Tř. Karla IV. 430 , 500 02 Hradec Králové, interfejs internetowy: www.konzument.cz , kontakt elektroniczny: spotrebitel@regio.cz , telefon: +420 495 215 266) w celu pozasądowego rozwiązania sporu konsumenckiego. Prawo to możesz wykonać nie później niż w ciągu 1 roku od daty, w której po raz pierwszy skorzystałeś z tego prawa. prawo, które jest przedmiotem niniejszego sporu konsumenckiego z nami.
Aby złożyć reklamację dotyczącą towarów lub usług zakupionych u nas i znaleźć alternatywny sposób rozstrzygania sporów, możesz również skorzystać z platformy internetowej udostępnionej przez Komisję Europejską pod następującym adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
9. REJESTRACJA W INTERFEJSIE WWW
9.1. Jak można zarejestrować się w interfejsie internetowym?
Rejestrując się za pomocą formularza rejestracyjnego znajdującego się w interfejsie internetowym, tworzone jest konto użytkownika. Zachowaj poufność danych dostępowych do konta użytkownika. Nie ponosimy odpowiedzialności za jakiekolwiek niewłaściwe użycie konta użytkownika przez osobę trzecią .
Informacje podane podczas procedury rejestracyjnej muszą być prawdziwe i kompletne. Możemy anulować konto, które zostało utworzone przy użyciu fałszywych lub niekompletnych informacji bez żadnego odszkodowania . W przypadku jakichkolwiek zmian w Twoich danych, zalecamy, abyś poprawił je na swoim koncie użytkownika bez zbędnej zwłoki.
9.2. Jaki jest cel konta użytkownika ?
Możesz przede wszystkim zamawiać towary, śledzić zamówienia i administrować danymi swojego konta użytkownika za pośrednictwem swojego konta użytkownika. Wszelkie dodatkowe funkcje konta użytkownika są zawsze wymienione w interfejsie internetowym.
9.3. Kiedy możemy anulować Twoje konto użytkownika?
Prosimy pamiętać, że mamy prawo usunąć Twoje konto użytkownika bez żadnego odszkodowania, jeśli za pośrednictwem Twojego konta dojdzie do naruszenia dobrych obyczajów, obowiązującego prawa lub niniejszego Regulaminu.
10. OCHRONA PRAW AUTORSKICH, ODPOWIEDZIALNOŚĆ I KORZYSTANIE Z INTERFEJSU WWW
10.1. Czy treść strony internetowej jest chroniona prawami autorskimi?
Treść stron internetowych umieszczonych w Interfejsie internetowym (teksty, w tym Warunki handlowe, fotografie, obrazy, loga, oprogramowanie i inne) jest chroniona naszym prawem autorskim lub prawami innych osób. Nie możesz modyfikować, kopiować, reprodukować, rozpowszechniać ani używać treści w żadnym celu bez naszej zgody lub bez zgody posiadacza praw autorskich. W szczególności zabrania się udostępniania fotografii i tekstów umieszczonych w Interfejsie internetowym, niezależnie od tego, czy są one bezpłatne, czy też odpłatne.
Nazwy i oznaczenia produktów, towarów, usług, firm i przedsiębiorstw mogą być zarejestrowanymi znakami towarowymi ich właścicieli.
10.2. Odpowiedzialność i korzystanie z interfejsu internetowego
Nie ponosimy odpowiedzialności za błędy wynikające z ingerencji osób trzecich w Interfejs WWW lub z jego użytkowania niezgodnie z przeznaczeniem. Podczas korzystania z Interfejsu WWW nie wolno używać żadnych procedur, które mogą zakłócać działanie systemu lub powodować nieuzasadnione obciążenie systemu .
Jeśli podczas korzystania z Interfejsu WWW popełnisz jakiekolwiek działanie niezgodne z prawem lub nieetyczne, jesteśmy uprawnieni do ograniczenia, zawieszenia lub zakończenia Twojego dostępu do Interfejsu WWW bez żadnego odszkodowania. W takim przypadku będziesz ponadto zobowiązany do zwrotu nam w całości szkód, które Twoje działania udowodniły zgodnie z niniejszym paragrafem .
Niniejszym zwracamy uwagę na fakt, że kliknięcie niektórych linków w Interfejsie Internetowym może spowodować opuszczenie Interfejsu Internetowego i przekierowanie do stron internetowych osób trzecich.
Niniejsze Warunki Handlowe obowiązują od dnia 16. 8. 2023